Dibbadoo wil het MKB online succesvoller maken

14 MEI 2014, AMSTERDAM
Samenvatting
Met een compleet website pakket lanceert Dibbadoo vandaag haar eerste product in een serie online marketingdiensten. De Amsterdamse start-up wil daarmee ondernemers helpen online succesvoller te worden. Het bedrijf richt zich op het MKB en concurreert daarbij met bedrijven als DTG en Wegener.

Volgens Stephan van Soest, oprichter van Dibbadoo, zijn ondernemers best goed op de hoogte van alle online ontwikkelingen: “Veel MKB’ers weten wat er speelt, alleen vinden ze het lastig hier zelf invulling aan te geven. Wij gaan ze hiermee helpen in de vorm van een alles-in-één pakket.” De websites worden ingericht in de huisstijl van de klant en geoptimaliseerd voor smartphones en tablets. Klanten die bijvoorbeeld hulp willen bij tekst en inhoud kunnen gebruikmaken van tekstschrijvers.

Online succesvoller

De missie van Dibbadoo is het MKB online succesvoller te maken. Het bedrijf geeft aan de komende maanden diverse producten op de markt te brengen die hieraan moeten bijdragen. Denk hierbij aan hulp bij social media en het verzorgen van online advertentiecampagnes.

Concurrentie

Concurrenten als DTG en Wegener bieden soortgelijke producten aan. Dibbadoo maakt bij haar product gebruik van Wordpress. “Doordat wij slim gebruikmaken van open source software, zijn we in staat de ontwikkelingskosten laag te houden. Hier profiteert de klant weer van”, aldus Stephan.

Over Stephan van Soest

Stephan van Soest (25) richtte anderhalf jaar geleden, na zijn studie aan de New Business School Amsterdam, internetbureau Rocket24 op. Een bedrijf dat zich toelegt op de ontwikkeling van websites en online campagnes voor corporate klanten zoals Today’s Groep, LeasePlan en Omroep MAX. Rocket24 is investeerder in Dibbadoo.

Noot aan de redactie:

Een Dibbadoo website kost €24,95 per maand. Dibbadoo rekent geen opstartkosten en is daarmee fors goedkoper dan concurrenten als DTG welke €799 rekent voor opstart en Wegener die €99 per maand rekent.

Klanten bij Dibbadoo zitten niet vast aan een contract en zijn dus vrij om op te zeggen wanneer ze willen.

Citaten
"Veel MKB’ers weten wat er speelt, alleen vinden ze het lastig hier zelf invulling aan te geven. Wij gaan ze hiermee helpen." Stephan van Soest
"Doordat wij slim gebruikmaken van open source software, zijn we in staat de ontwikkelingskosten laag te houden. Hier profiteert de klant weer van. " Stephan van Soest
Over Dibbadoo

Dibbadoo is een Amsterdamse start-up die met betaalbare online marketing oplossingen MKB'ers online succesvoller wil maken. Zo levert Dibbadoo onder andere complete website pakketten. De websites zijn voorzien van een moderne uitstraling, worden goed gevonden in Google en werken uitstekend op smartphones en tablets. Het bedrijf is in mei 2014 van start gegaan en opgericht door Stephan van Soest (26).