Dibbadoo lanceert eerste TV campagne

09 JANUARI 2015, NEDERLAND
Samenvatting
Acht maanden na de oprichting van de Amsterdamse start-up Dibbadoo lanceert het bedrijf vandaag de eerste landelijke TV campagne. Dit is tevens het startschot van de vernieuwde pay-off 'websites voor ondernemers'.

In een reeks van geanimeerde commercials vertellen stereotype ondernemers over de voordelen die een Dibbadoo website biedt. Zo zien we onder andere Bennie, een Amsterdamse bakker, trots vertellen dat zijn website goed gevonden wordt. Karin, een Brabantse kapster, is blij dat haar website nu eindelijk goed werkt op smartphones.

Paul van Hattem van Mr. Prezident uit Amsterdam is verantwoordelijk voor concept en creatie van de campagne. “Dibbadoo maakt websites voor allerlei ondernemers. In de campagne maken we gebruik van herkenbare stereotypes. Hiermee creëren we verbinding tussen Dibbadoo en haar doelgroep.”

Website voor ondernemers uit heel Nederland

Sinds mei 2014 helpt het bedrijf MKB’ers om online meer succes te krijgen. Volgens oprichter Stephan van Soest begint dit bij een goede website. “Een website is erg belangrijk omdat het vaak de eerste kennismaking is met een bedrijf. Veel ondernemers hebben een sterk verouderde website. Wij helpen ze met het maken van een professioneel online visitekaartje.”

Over Dibbadoo

Dibbadoo is een Amsterdamse start-up die met betaalbare online marketing oplossingen MKB'ers online succesvoller wil maken. Zo levert Dibbadoo onder andere complete website pakketten. De websites zijn voorzien van een moderne uitstraling, worden goed gevonden in Google en werken uitstekend op smartphones en tablets. Het bedrijf is in mei 2014 van start gegaan en opgericht door Stephan van Soest (26).

Klant: Dibbadoo
Klant verantwoordelijk: Stephan van Soest
Concept & creatie: Mr. Prezident
Bureau verantwoordelijk: Paul van Hattem
Illustratie: Dolf Reitsma
Animatie: Gregory Romano
Muziek: Jeroen ThijsenGeluid: Postoffice

Noot aan de redactie

De campagne worden uitgezonden op de zenders SBS6, Net5 en Veronica.

Citaten
"Dibbadoo maakt websites voor allerlei ondernemers. In de campagne maken we gebruik van herkenbare stereotypes. Hiermee creëren we verbinding tussen Dibbadoo en haar doelgroep." Paul van Hattem
"“Een website is erg belangrijk omdat het vaak de eerste kennismaking is met een bedrijf. Veel ondernemers hebben een sterk verouderde website. Wij helpen ze met het maken van een professioneel online visitekaartje.”" Stephan van Soest
Over Dibbadoo